lauantai 26. joulukuuta 2009

Joulun taikaa(ko?)

Sain juuri luettua kirjan kuiskauksia,kirj. Doreen Virtue.
miten upea kirja enkeleistä,niidne viesteistä meille,niidne kanssa kommunikoimisesta,ja mikä parasta,kirjan lopussa oli eräitä ohjeita.
kerronpa joulupäivän aamusta.menin normaalintapaani herättelemään miestäni ♥ ---> kainaloonsa..
olin juuri miettinyt enkeleitä ja niiden näkemistä.otsassa,silmien välin vähän yläpuolella (3.silmän kohdalla) tuntui sellaiselta,tiedättehän,kun joku melkein koskee ihoon,sellaista jännän tuntuista "kutitusta" mutta inan "ärsyttävämpää"..
tämä tuntui todella voimakkaana.ja jonkin aikaa,siinä tuli mieleeni tämä 3.silmä.
asia jäi siihen,kunnes iltapäivällä ehdin tarttumaan kirjaan taas.
siinä oli ohjeet 3.silmän avaamiseen vuorikristallin kanssa,(miten "sattuikin,juuri kun olin miettinyt tätä)minulla ei sellaista tietenkään ole,mutta tein ohjeiden mukaan kera Anulta ostamani Atlantis enkelikristallilla.ainakin tuntemukset olivat vastaavia kuin kirjassa mainittiin,ja jotain olin näkevinänikin,tosin vasta sivusilmällä..harjoitusta ilmeisesti kaivataan.
aloin sen kirjan jälkeen lukemaan Neale Donald Walshin kirjaa keskusteluja Jumalan kanssa,aivan mahtava opus!!kertakaikkiaan!
tässä Jumala itse kertoo toimintatavoistaan ja itsestään (eli meistä kaikista,Jumalasta) juuri niin kuin itse olen ajatellutkin asiat.
olen aina ollut sitä mieltä,että raamattu ei kerro likikään koko totuutta,ja näin se on!!
suosittelen kaikille!!jopa niille,jotka ovat vannoneet etteivät ikinä usko Jumalaan..asiat on juuri niin yksinkertaisia ja helppoja,kun me ihmsiet vaan oivallettaisiin se!!
voima lause: MINÄ OLEN:::!
on Jumalan ohje jolla saadaan aikaiseksi se,mitä elämältä oikeasti halutaan.
ja näinhän nämä meidän kurssitkin opettaa.nyt kaikki on niin selvää.niin yksinkertaista ja "helppoa",minulla on aivan malttamaton fiilis!

vapaasti lainaten Jumala kertoo näin:miksi minä olsin luonut jotain epätäydellistä
(kun väitetään,että ihmiset syntyy epätäydellisinä,vajaina olentoina joiene pitää hyvittää ja parantua päästääkseen Jumalan luokse)
ja vaatisi sitten täydellisyyttä kaikilta,ja uhkailemalla rangaistuksilla?

juuri tätä olen aina miettinyt! nuo on vain uskontoinstituutioiden väitteitä,jotta uskontokunnat ei kuolisi pois..nyt tuo kirja kutsuu taas..

kiitos kun sain tulla kertomaan:olen elossa!! MINÄ OLEN!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti