keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

positiivisuutta,iloa

riemua...sitä näkee ihan jokapaikassa,kun osaa kurkkia niiden epätoivoisten ja arkeen väsähtäneiden ihmisten ajatusten taakse..
hei hetkinen!! lukeudun itsekin tällä hetkellä noihin...
lapset onneksi!!!osoittaa jatkuvaa iloa ja riemua,elämän voimaa ympärillä.ei siinä voi olla nauttimatta tästä onnesta,ihanuudesta,samalla,kun salakavalasti aina ajoittain ne mustat aatokset hiipii pääkoppaan himmentäen elämän ilon hopeisen ja rakkauden vaaleanpunaisen värin.

samalla kun olen maailman onnekkain ihminen:minulla on ihana,rakastava aviomies,ja kuusi aivan valloittavan ihanaa lasta kaikkineen kiukkupuuskineen päivineen <3 samalla yksi lause jumputtaa kuin kong(kirjoitetaanko se noin) rumpu,no tiiätte,sellainen jättimäinen joka on telineessä pystysuunnassa,johon pittää oikeen olan takaa palikalla lyyä että kumisee ja kovaa):

olenko minä tuomittu ikuiseen vauvakuumeseen vailla onnistunutta raskautta?


tänään suutahdin jopa Jumalalle..pyykkejä laittaessani huusin hälle,miksen v****u minä voi saada vielä sitä yhtä lasta?

joku miettii tätä lukiessaan:sulla on jo kuusi lasta,ole hemmetti onnellinen niistä.

niin olenkin.kuten jo aiemmin laitoin,olen maailman onnellisin.

mutta,joka ikinen kerta kun esim 6 vee neiti kysyy:koska me saadaan sun mahasta uusi vauva,sen kuolleen poikavauvan tilalle?(äiti toivois sitä enemmän kuin mitään muuta)

tai neiti 10 vee sanoo,äiti mä haluun meille poikavauvan.(jo,nii äitikin haluis)
tai kun mein herkkis 4 vee sannoo,että äiti sun mahasta tullee poikavauva ihan kohta..(sniif:/)

arvatkaa huvikseen miten monta kertaa tän äitin sydän on särkynyt nuo kysymykset kuullessani.


yksi syy,miksi olen NIIIIN pettynyt,ettei tämäkään ollut tällä kertaa totta,on niinkin typerä ja maallinen kuin raha..Elena täyttää 14.1 2011 3 vuotta,ja sitä ennen olis pitänyt olla laskettu aika.

se on siis kauhee tiputus ansiosidonnaisesta minipäivärahalle,jos nyt ees joskus onnistuis raskaus...tiputus on tiettävästi aika hurjakin..

maitorahaa kun mekin tarvitaan,niikuin kaikki muutkin.

juuri nyt,tällä hetkellä,on kovin vaikea löytää niitä ihania asioita peittämän petymystä.

kohta onneksi oon taas asia eri,ja nautin elämästä lasten kanssa,unohdan tämän.


edes hetkeksi

1 kommentti: